Waar gewerkt wordt kunnen fouten worden gemaakt.
Als u niet tevreden bent over onze manier van werken vinden we dat oprecht vervelend. We hopen dat u het kunt oplossen met de medewerker die uw dossier behandelt. U kunt met onze medewerkers contact opnemen of deze een e-mail sturen waarin u uitlegt waarover u niet tevreden bent.
Klacht indienen
Lukt het niet om een samen een goede oplossing te vinden dan kunt u een klacht bij ons indienen. Een formeel ingediende klacht wordt binnen ons kantoor behandeld door Jan van Nimwegen.
Waarover kunt u een klacht indienen?
U kunt een klacht indienen als u bijvoorbeeld vindt dat een medewerker niet fatsoenlijk is geweest of dat u niet correct te woord bent gestaan. Ook kunt u een klacht indienen als u geen juiste informatie hebt gekregen, u lang heeft moeten wachten op informatie of misschien helemaal geen informatie heeft ontvangen.
Hoe dient u een klacht in?
Een klacht moet altijd schriftelijk worden ingediend. Het is belangrijk altijd uw eigen gegevens (naam, adres, telefoonnummer) in de brief of e-mail te vermelden en eventueel het dossiernummer. Daarnaast dient duidelijk de datum te worden vermeld waarop u de klacht indient, samen met een duidelijke omschrijving van de klacht. Als u graag wilt dat de directie een gesprek met u voert over de klacht dan kunt u vragen of u mag worden gehoord.
Als u alles goed heeft beschreven kunt u de klacht sturen naar:
Vannim Incasso
t.a.v. J. van Nimwegen
De Brand 22
3823 LJ Amersfoort
E-mail: info@vannim.nl
U kunt een klacht ook indienen via het ons klachtenformulier.
Klacht via de geschillencommissie
Mocht u vinden dat wij uw klacht niet goed hebben opgelost dan heeft u de mogelijkheid om de klacht te laten behandelen door een onafhankelijke geschillencommissie. In het kader van de Wet Kwaliteit Incassodienstverlening is Vannim Incasso aangesloten bij de Stichting NowID (Nederlandse Orde voor Wettelijke Incassodienstverleners). De geschillencommissie toetst onder meer of in strijd is gehandeld met wet- en regelgeving.

Een klacht bij de geschillencommissie kan uitsluitend schriftelijk worden ingediend. Dit kan via https://incassoklacht.nl/. Aan het indienen van een klacht bij de Stichting NowID zijn kosten verbonden (€ 50,- voor debiteur of € 389,- voor opdrachtgevers).
Klachtenprocedure
Lees hieronder onze volledige klachtenprocedure.